25manna a Färnebofjärdens

Předminulý týden jsem se svým klubem Finspangem vyrazil na štafetový závod 25manna. Celkem běží 25 lidí všech věků i pohlaví. Byl to můj jediný závod na podzim, takže jsem veškeré ladění směřoval k němu.

A můj výkon byl vysloveně katastrofální. Kupil jsem jednu chybu za druhou a jen zázrakem jsem tam nenechal víc jak 4 minuty. Přespal jsem ve Stockholmu u svého kamaráda Simona Lundina a v neděli jsem si chystal spravit náladu na krátké trati.

Haha. Na každé kontrole jsem nechal aspoň půl minuty, což ještě předčilo můj katastrofální výkon ze soboty a celkově úplně podtrhlo tuhle dost nepodařenou sezónu. To si úplně říká o tréninkové off-season volno. Až do konce listopadu si můžu dělat relativně co chci a pak se do tréninku zase opřu, snad s nějakým tréninkovým řádem. Na jaře uvidíte!

Celkově mě moje výkony tak znechutily, že jsem dokonce ani nic nevyfotil.

Minulé pondělí mi taky začala škola! Můj předmět „Úvod do GISu“ učí Češka a navíc jsem ho defacto absolvoval minulý semestr na MU, takže se na mé pohodě nic nezměnilo. Víceméně tak pořád prokrastinuji.

Färnebofjärdens

V sobotu už mě moje prokrastinace začala docela štvát, tak jsem šel prozkoumat okolí. Co se člověk vymotá z toho hnusného lesa v bezprostředním okolí Borlänge, začne to být i dost pěkné.

https://www.strava.com/activities/1901571726/embed/c3ad370b958db56dd88b3f2fbfe8efe706ef1f7d

Odpoledne jsem se svými klasickými kumpány Patrickem a Fredym + tentokrát Ximem ze Španělska vyrazili do NP Färnebofjärdens. Není tam moc co vidět, ale je to jen hodinu a půl cesty, takže v podstatě za rohem.

Trochu nám zkazil plány nečekaný zákaz vjezdu, což vyústilo v 6km hike, který mě po dopolední štaci docela rozbil. Chata byla ale skvělá, oheň taky a východ slunce byl úžasný, takže to snad i stálo za to.

V neděli pak konečně přišlo to, proč jsme sem jeli – kánoe. Za 150 Kč/2 hodiny to byl luxusní zážitek. Počasí nemohlo být lepší – jasno a 15 °C, takže ani koupání ve studeném jezeře nebylo tak hrozné jako vždycky.

Ve čtvrtek mám prnví zkoušku, ze švédštiny a pak jedu rovnou na letiště, abych stíhal Tomovu svatbu. Takže čus tam!